حرفای ساده ی دل

خرید بک لینک
بس نیست تنهایی؟؟؟ پس کو این دلبر بی مثال من  ک بیاد عاشقش بشم؟؟؟ 

کمبودت ب شدت حس میشه عزیز دل... 

نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 21:21 توسط بانوی خاموش|

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:50

همه پیام دادن کرمانشاه زلزله اومده خوبی؟؟ 

خانواده خوبن لبخند میزنم آره خوبیم.. خداروشکر .. 

ولی واقعا خداروشکر؟؟؟؟ که ما خوبیم و بقیه خونه خراب؟؟؟ 

راستی تو چی؟؟ تو قرار نیست حال من و بپرسی؟ 

نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 21:24 توسط بانوی خاموش|

حرفای ساده ی دل...

ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:50

صفحه بندی