خانواده خوبن لبخند میزنم آره خوبیم.. خداروشکر ..
ولی واقعا خداروشکر؟؟؟؟ که ما خوبیم و بقیه خونه خراب؟؟؟
راستی تو چی؟؟ تو قرار نیست حال من و بپرسی؟
نوشته شده در پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ساعت 21:24 توسط بانوی خاموش|
حرفای ساده ی دل...ما را در سایت حرفای ساده ی دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 0:50